Noniin, hetken aikaa onkin taas mennyt kun olen viimeks kirjoitellut. Kiirettä mukamas taas pitänyt, pah. Pari päivää olin aamuvuorossa ja siihen siis meni ne päivät ja eilen olin niin rättiväsynyt etten meinannut edes sängystä ylös päästä. Mikä lie taas vaivaa... Mutta maanantai oli aika hyvä päivä syömisten puolesta, tiistai ja keskiviikko sitten vähemmän hyvät. Tänään sain taas itseäni niskasta kiinni ja hallitsen syömiset taas.. Ja tänään menen yöhön töihin, kuluttamaan taas osan kahden päivän ylikaloreista :). Kyllä työt on sitten hyvä keksintö :D. Varsinkin tollanen seisoma/kävelytyö mitä teen. Siellä ei paljon syömisiä kerkeä ajattelemaan. Ihana työ <3 Hih, nyt se on seonnut ihan totaalisesti..

Mutta töiden takia (tai sitten se on vaan tekosyy) olen laiminlyönyt lenkkeilyn ihan täysin. En muista koska olisin viimeks käynyt hölkkäämäsää, tai edes kävelyllä. Tänäänkin olisi ollut niin ihana ilma lähteä vähän ulos mutta ei vaan huvittanut. Nyt kyllä harmittaa.. Kyllähän tässä vieläkin kerkeisi mutta.. No jaa. En kai mene. Katsotaan huomenna, vaikka olen valmiiksi jo aika varma etten huomennakaan pääse ovesta ulos koska unta ei ihan liikaa taas tule, se pari tuntia. Mutta jos on yhtä ihana ilma huomennakin, ulkona olo vähän piristäisi varmasti. Mutta on vaan niin hankala lähteä.. Yritän tosissani, lupaan :D.

Ei oikeastaan edes oo mitään kerrottavaa, tätä samaa tasapaksua elämää mitä tähänkin asti. Nautin taas töissä olemisesta ja tienaamisesta, kotona olo on niin tylsää suurimmaks osaks. Kavereita en ole kerennyt kamalasti näkemään, tai sitten kun kerkeisi niin ei jaksa. On huono omatunto kun aina peruu tapaamiset, ellei sitten tule tonne töihin moikkaamaan mua. Oon niin huono ystävä.. :D. No en kai. Onneks mulla on niin ihanat ystävät että ne ymmärtää.

No mutta, ei kai sitten muuta tällä kertaa. Käyn katsomassa josko muut olisivat päivitelleet, tai varmaan onkin kun näin pitkä väli on ittellä ollut kirjottelussa. Mutta ihanaa lumista päivää kaikille ja palaan asiaan jälleen!