Viikonloppu meni syömisten osalta aika persiilleen, pe-su tuli mässättyä aikaslailla. Irtokarkkeja taas, kakkua, pullaa ja vaikka mitä muuta kaikkea. Yäh. Eilen päätin että nyt alkaa herkkulakko, olen niin kauan ilman yhtäkään herkkua kun vaan mahdollista. Muilta osin ei tee tiukkaa, paitsi ne irtokarkit.. Niihin oon vähän liian koukussa!!

Mutta tänään ja huomenna on aamuvuoro, menen töihin kuluttamaan viikonlopun ylimääräiset kalorit joita ei sitten ihan vähää olenkaan!! Eli saa tuplasti riehua, hehheh. Eväänä yksi banaani. Aamupalaks banaani. Siinä on mun päivän syömiset, nälkä kun ei ole yhtään. No juu, alan tästä tekemään lähtöä, paremmalla ajalla sitten enemmän! Ilmoitinpa vain että hengissä ollaan, just ja just :)

Niin, ja MOLLY, jos tätä luet niin mun s-postiin ei ole tullut salasanaa sun blogiin, oon kovasti odotellut! Jos voisit laittaa tulemaan niin olisin onnellinen..