En tiedä sitten onko se hyvä vaiko huono, mutta taas täällä olen itkemässä kuinka haluan olla normaali enkä sitä ikinä varmaan tule olemaan...

Noh, eilinen meni uudessa mittakaavassa ihan hyvin, söin aamupuuron ja kahvin normaalisti, sitten klo 12 välipalan, klo 16 lämpimän aterian ja 20.30 iltapalan.. Koko päivänä ei oikeestaan tehny mieli mitään muuta, siis päivällä! Mutta kyllä kokoajan oikeastaan mietin syömisiä, voinko näin syödä ja miksen vois. Hohhoh. Joo ja torstai on mulla karkkipäivä joten kaupasta ostin suklaalevyn.. Se meni Teho-osaston ja sen mikä lie-Moonin aikana kokonaan. Siis kokonaan?? Huh.. Eipä tuu tänään ainakaan kiusauksia syödä jäljelle jääneitä paloja. No, taas palataan sit siihen "normaalien" ihmisten ruokavalioon.

Niinpä niin, täällä kun olen nyt kuitenkin luettelemassa miten olen syönyt niin kerrotaan sitten että eilen tuli reipasta kävelyä n.22min ja crossailua 25min. Lisäks tein 100 vatsalihasta (siis 4*25 osissa) ja 25 selkää.

En mä tästä blogistakaan eroon pääse, en ehkä haluakaan, toivottavasti edelleen jaksatte lukea? :-)