Meinasin tänään käydä vaa'alla mutten sitten kuitenkaan uskaltanut. Ja kun lääkäri kysyi painoa niin jouduin vaan arvaileen ja päädyin sanomaan 50-51kg. En todellakaan tiedä todellista painoa enkä välitäkään tietää tällä hetkellä. Se ei varmastikaan kovin imarteleva luku ole mikä näytössä paistaa. Yäk. Lihava.

Joo siis olin lääkärissä tänään. Lääkärinä oli tosi mukava keski-ikäinen nainen. Sille oli aika helppo puhua. Ja se puhui mulle ihan suoraan bulimiasta. Niin kai sit. Sanoi, tai lupasi, perinpohjin selvittää mistä se johtuu ja hoitaa mulle lääkityksen kuntoon.

Olen tänään(kin) syönyt aika paljon. Ja oksentanutkin. Mutta huomenna menen labraan kokeisiin joten en saa syödä 12 tuntiin mitään, voi harmi. No ei tosiaan, on ihan tervetullut tauko taas. Oon tänään syönyt siis mustikkapiirakkaa, fanipaloja, karkkia ja yhden jäätelötuutin. Niin siis puuron ja leivän lisäks. Ja kahvin tietty. Mut enää en saa syödä, onneks.. Tälläsiä vois olla useamminkin ettei SAIS syödä. On niin paljon helpompi olla syömättä kun joku toinen sanoo ettei saa syödä, enkä nyt tarkota omaa miestä tms koska niillä ei periaatteessa oo merkitystä koska niin vaan sanotaan. Mutta nyt se on lääkärin määräys ja koska multa otetaan verikokeita. En saa syödä. Mikä ihanuus.

Sain lääkkeitä. Väliaikaisia. Unilääkkeitä jotka vaikuttavat myös mielialaan eli siis mielialalääkkeitä siinä samalla. Otin vähän yli tunti sitten yhden mutta en tiedä tuliko sekin ulos äskön muun töönän mukana, hope not... Jos ei ala vaikuttaan niin pitää ottaa toinen.

Sivuvaikutuksissa luki painonnousu. Apua??? Jos kerran pitäs hillitä ruokahalua niin lääkkeen sivuvaikutuksena onkin sit painonnousu. Ei mee jakeluun.. Kun nimenomaan sanoin etten missään nimessä halua lääkettä joka lisää ruokahalua.. No onneks seuraava aika on viikon päästä et jos tilanne pahenee niin sit vaihdetaan. Sain jonkun BDI-kyselylomakkeenkin joka pitää täyttää ens kerraks. Mut enpä joutunu mihinkään suljetulle :D.

Joo et sellasta.. Mä vaan haaveilen et pystyis oleen syömättä kokonaan.. Mä haluan ahmimisesta ja oksentamisesta eroon mut syömättä voisin olla. Oon kyl sairas.